A megrendelt csomagokat csak a fizetés után áll módunkban kiszállíttatni, a kiválasztott szállítási módnak megfelelően: ---Házhoz szállítás: MPL vagy Foxpost futárral.
Csomagautomatába: Pick Pack Pont vagy Foxpost.
Házhozszállítás MPL esetén:
A beérkezett és kifizetett megrendeléseket keddi és csütörtöki napokon postára adjuk.
A futárszolgálat a feladott csomagokat 2-3 munkanap alatt szállítja ki, kérjük pontos elérhetőség (telefonszám) megadását.
A szállítás díja: 2.470 Ft
Házhozszállítás Foxpost esetén:
A beérkezett és kifizetett megrendeléseket keddi és csütörtöki napokon adjuk fel.
Miután a csomag elhelyezésre került az automatában a címzett emailben és SMS-ben kap értesítést, hogy mikor számíthat a futár érkezésére. A küldemények kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 között történik. A Futárok 2 órás időintervallumon belül vállalják a csomag kiszállítását, ráadásul közvetlenül fel tudja velük venni a kapcsolatot. Házhoz küldés esetén két munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából. (A csomagokra kiszállítási időgaranciát nem vállalunk)
A szállítás díja: 2.190 Ft
Automatából-Automatába Foxpost esetén:
A beérkezett és kifizetett megrendeléseket keddi és csütörtöki napokon adjuk fel.
Miután a futár kivette a csomagot a feladási automatából, két munkanapon belül kiszállítja azt a célautomatához. A címzett SMS-ben és emailben kap értesítést, ha megérkezett a küldeménye.
3 naptári napig őrzik csomagodat az automatában. A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található. A futár ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.
A szállítás díja: 1.140 Ft
Pick Pack Pont esetén:
Ügyfeleink kényelmesen, és gyorsan vehetik át rendeléseiket, igazodva napjuk menetéhez.
- Vásárolj interneten terméket, majd a kézbesítési opciók során válaszd ki a legközelebbi Pick Pack Pont-ot
- A rendelést követően a webáruház e-mail üzenetben értesítést küld arról, hogy mikor adja át a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére
- A csomag útját nyomon követheted a webáruház által megadott azonosító kód/csomagszám megadásával weboldalunkon keresztül www.pickpackpont.hu
- Értesítünk, amikor a csomagod megérkezik a választott Pick Pack Pontra
- A csomagod átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésedre
A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál, az Inmedio és Player’s Room és 220volt üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg az OMV, MOL és Avanti töltőállomások a gépjárművel közlekedők, a COOP élelmiszerboltok pedig vidéken élő vásárlóink számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget. Az üzletek nyitvatartási ideje rugalmas, ráadásul hálózatunk több tagja vasárnap is nyitva tart, így a csomagok egész hétvégén átvehetők.
A szállítás díja: 1.250 Ft
Postai elsőbbségi ajánlott levél:
Ezt a szállítási módot kizárólag csak ajándékutalvány vagy koncertjegy rendelése esetén lehet kiválasztani.
Díja: 1.095 Ft
Bolti átvétel esetén:
Amennyiben Szolnokon vagy környékén laksz, van lehetőség a RepTár ajándékboltjába is átvenni a megrendelt termékeid.
Díja: 0 Ft.
Amennyiben Ön regisztrált ügyfelünk, lépjen be a regisztrált e-mail címmel és jelszóval oldalunkra. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.
Amennyiben nem regisztrált ügyfelünk, nem probléma, kövesse az útmutatót.
Válassza ki a kívánt terméket majd a „Kosár” ikonra kattintva bekerül a kosárba a megrendelni kívánt tétel. A kosár tartalmát a "Kosár" menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt.
Amennyiben más terméket is szeretne a kosárba helyezni kattintson a vissza gombra, ezáltal ez a tétel már a kosárban marad. A kosárba helyezést követően a kosárból bármikor törölhet tételt a törlés gombra kattintva. Ha a megrendelés mellett dönt kattintson a "Irány a pénztár" gombra.
Ezután eljut a "Fizetési , Szállítási és Egyéb lehetőségek" oldalra, ahol ki kell választania a Önnek legmegfelelőbb lehetőségeket. Ha elkészült nyomja meg a „Rendelés áttekintése” gombot. Ekkor megjelenik az Ön megrendelésének összes adata, melyet ellenőriznie kell. Ha minden rendben van akkor a "Rendelés véglegesítése" gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
A megrendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a "Megrendelés követés" menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit az adott áruházban elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. A megrendelést a "Megrendelés követés" menüben bármikor ki is nyomtathatja.
Fontos: Csak a vételár megérkezése után áll módunkban postára adni a megrendelt terméket/ termékeket.
-Webáruházunkban kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség van.
-Elfogadott kártyatípusok
A domborítottan nyomott bankkártyával való fizetés:
Bankkártyás fizetés esetén a Vevő a felhasználói felületen található ‘Pénztárból’ átirányításra kerül az OTP Bank biztonságos weboldalára, amelyen keresztül ténylegesen megtörténik a vételár kiegyenlítése. A Vevő bankkártyájának adatait Eladó semmilyen módon nem rögzíti, azok nem is jutnak az Eladó tudomására.
Sikeres fizetéskor a pénzintézeti weboldal a Vevőt visszairányítja a felhasználói felületre. Az esetlegesen sikertelen teljesítés alkalmával ugyanez történik, és a Vevő ismételten megkísérelheti a bankkártyája használatát.
A Rendelés kizárólag abban az esetben minősül érvényesen leadott rendelésnek, amennyiben a Kosárban szereplő termékek vételára, valamint a Weboldal által számított szállítási díj az Eladó részére a webshopon megadott pénzforgalmi számláján maradéktalanul jóváírásra kerül. A fizetés napja az a nap, amikor a jelen pont szerinti összeg az Eladó webshopon megjelölt pénzforgalmi számláján jóváírásra kerül. Az Eladó a leadott rendelést a regisztrációkor megadott elektronikus levélcímen igazolja vissza, a megrendelés a visszaigazolással válik elfogadottá.
Az Eladó az érvényesen leadott rendeléseket minden héten kedden és pénteken adja át a Szállító részére kiszállításra. Amennyiben a megrendelés teljesítése a fenti határidőben az Eladón kívül álló okból nincs lehetőség, úgy erről a tényről és a szállítás várható határidejéről az Eladó elektronikus levélben értesítést küld. Az áruk kiszállítása a rendelések beérkezési sorrendje szerint történik, a készlet erejéig.
A szállítás díja MPL házhoz szállítás esetén: 2.100Ft.
Foxpost csomagautomatába: 1.100Ft Házhozszállítás: 1.650Ft
Pick Pack Pontra történő szállításkor: 1.250Ft.
Postai ajánlott levél díja: 750Ft
(ez csak utalványoknál és koncertjegyeknél elérhető)
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a Vásárló jogosult a Termék kézhezvételét követő 14 (tizennégy) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
A Vásárló az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus levél útján az alábbi címre:
RepTár Szolnok Nonprofit Kft.
5000 Szolnok, Indóház u. 4-6.
shop@reptar.hu
Elállás esetén Ügyfél köteles saját költségén gondoskodni a Terméknek az Eladó részére történő visszajuttatásáról.
Amennyiben a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló által teljesített ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmazunk.
A Vásárló köteles az Eladó részére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárlót viseli.
Az Eladó mindaddig visszatarthatja részére az Ügyfél által kifizetett összeget, amíg az Ügyfél a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a Terméket maga fuvarozza vissza.
A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elvárható, szükséges használati minimumot (a termék átnézése, max. 10% mennyiségi hiány). Az elállás esetén az Ügyfél felelős minden olyan, a visszaküldött Termékben keletkezett kárért, amely annak nem rendeltetésszerű használatából keletkezett, így különösen, de nem kizárólagosan felel a Termék sérüléseiért vagy annak alkatrészeinek elvesztéséért. A sérült vagy 10%-ot meghaladó hiányos terméket az Eladónak nem áll módjában visszavenni.
A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az alábbi esetekben:
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
Elállási jogon túl lehetőség van a vásárlónak - Visszárura - cseretermék vásárlásra. Cseretermék esetén kérjük a weboldalon ismét leadni a megrendelést a megjegyzés rovatba beírva: „Cseretermék”.
A Visszáruzási Nyilatkozat az alábbi linken letölthető:
VISSZÁRU NYILATKOZAT